tisdag 30 mars 2010

Anils tankar idag..

Bara för Sannas skull ska jag fortsätta med Anils Tankar :D känn dig speciell!
Idag jag köpte Zingo faktist och sen ja lyssna på REAL MOTHERFUCKING HIPHOP inte sån ny hiphop som Soulja boy, Chris Brown osv ni vet vilka ja menar:D Hiphop från 1996 och neråt är bäst :D OLD MOTHERFUCKING SCHOOL :D R.I.P Madonna and Angelina jolie... fortsättning följer till dig mina käraste vän kom hem med fem andra kompisar sen ja säger hej tjej går utan att säga hej hon dissar mig min käraste vän... JUUUUST DEEEE ja haffade en tvääär fin söt sexig grekisk tjej allt gick bra jag va nära och skaffa hennes nr men de gick åt helvete tjejn va lebb :( de e bra för min del men att hon inte gillar killar så får ja inte joina mellan henne och hennes tjej :( FAAAN I alla fallaste själ hejdåren:P PEACE AND OUT!!!

2 kommentarer:

Sanna Emanuelsson sa...

Naaaw stackars Anil!! Hoppas du har bättre tur med att haffa en annan tjej ;)

Btw, har skaffat ny blogg .. Igen xD hahah :) Detta är iaf den nya adressen :)

Sanna Emanuelsson sa...

Sv: haha jaa jag får väl göra de ;) Ska försöka skriva som jag gjorde i den gammla ;P