tisdag 23 mars 2010

Dreams of a better tomorrow



Idag har varit en regnig och tråkig dag. Jag har varit allt för trött för att orka göra någonting vettigt och livet har flutit på som i en dvala. Har massa hjul i rullning nu och det kan tära på krafterna lite. Har nog hittat en bloggdomän som jag ska byta till, fast jag får aldrig något aktiveringsmail så vi får väl se hur det blir med det *suck*. Måste börja fota mer, har varit så dötrist nu och verkligen inget fotoväder ute men så fort , om någonsin, våren tittar fram så ska jag allt dra handen ur chipspåsen och ge mig ut i den vilda Göteborgsnaturen. Har lite idéer på lite fotoprojekt så min kära man får nog ta och hjälpa mig med det.

Jag har för övrigt hittat min drömlägenhet http://www.nestseekers.com/23737/PLATINUM_New_York_City
Någon dag ska jag åka till möjligheternas land, någon dag ska jag bo bland bovar och banditer i New York City, någon dag ska allt detta bli möjligt. Hoppas jag vinner på triss snart *suck*. 8,692,800 SEK, det är det ärligt talat värt, lägenheten har för fasen två badrum. Kan jag inte bara ha en rik släkting o USA som alla smålänningar har?!

Nej nu ska jag kanske ta mig en kopp Kamomill Chai så jag somnar någon gång.

Jag har aldrig slutat ro, för efter allt vårt slit väntar USA..

Skämt å sido, godnatt nu

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw älskling , jag lovar att det bara väntar bättre tider <3
Oj vad för projekt och ideer ? jag hhjälper gärna till så mycket som jag bara kan iaf :D
SHIT VA FIIN LÄGEHET :O <3 Vi tar den älskling , utan tvekan !! i framtiden ska vi dit tillsammans , fan att jag itne har nån släkting där :(